◄آنتی اكسیدان‌ها فلفل دارای اثر ضدپیری هستند►
نوشته شده توسط : nahal
‏◄آنتی اكسیدان‌ها فلفل دارای اثر ضدپیری هستند►
خطر ابتلا به بیماری‌ های قلبی و سرطان را كاهش می دهند!
فلفل میزان کلسترول خون را پایین می آورد. که این امر باعث پایین آمدن فشارخون میشود!
فلفل دارای خاصیت ضد باکتری است!درد موجود مفاصل بدن را تسکین می بخشد!مصرف فلفل قرمز و سبز و سایرفلفل ها به علت داشتن ماده کپسسین علاوه براینکه موجب زخم معده نمی شود بلکه ضامن سلامتی معده و کبد﴿جگر﴾ است به شرطی که درمصرف آن زیاده روی نشود.
◄مضرات:
با وجود خواص فلفل مصرف آن به افراد مبتلا به بیماری آرتریت رماتوئید (رماتیسم) توصیه نمی‌شود و این افراد بهتر است مصرف انواع فلفل‌ها را محدود كنند. کسی که به طور مداوم فلفل مصرف می کند، حساسیت گیرنده های چشایی اش به تدریج کم می شود .کسانیکه زخم معده دارند بهتراست از فلفل تند استفاده نکنند.‏

◄آنتی اكسیدان‌ها فلفل دارای اثر ضدپیری هستند► خطر ابتلا به بیماری‌ های قلبی و سرطان را كاهش می دهند! فلفل میزان کلسترول خون را پایین می آورد. که این امر باعث پایین آمدن فشارخون میشود!
فلفل دارای خاصیت ضد باکتری است!درد موجود مفاصل بدن را تسکین می بخشد!مصرف فلفل قرمز و سبز و سایرفلفل ها به علت داشتن ماده کپسسین علاوه براینکه موجب زخم معده نمی شود بلکه ضامن سلامتی معده و کبد﴿جگر﴾ است به شرطی که درمصرف آن زیاده روی نشود. ◄مضرات: با وجود خواص فلفل مصرف آن به افراد مبتلا به بیماری آرتریت رماتوئید (رماتیسم) توصیه نمی‌شود و این افراد بهتر است مصرف انواع فلفل‌ها را محدود كنند. کسی که به طور مداوم فلفل مصرف می کند، حساسیت گیرنده های چشایی اش به تدریج کم می شود .کسانیکه زخم معده دارند بهتراست از فلفل تند استفاده نکنند.





:: بازدید از این مطلب : 877
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: